Pristatymo sąlygos

Nemokamas užsakytų prekių atsiėmimas iš ALEKVIMA sandėlio Eišiškių pl. 26, Vilniuje (prieš atsiimant prekes susisiekite tel. +370 5 260 30 71).

Prekių pristatymas vykdomas Jūsų nurodytu adresu: 

• visoje Lietuvos, Latvijos ir Estijos teritorijoje  

• prekės pristatomos į Jūsų objektą, iki namų arba biuro durų

• pristatymas vyksta darbo dienomis nuo 8:00-18:00 val.

Jūsų užsakytas prekes iki 3 m ilgio ir sveriančias iki 31,5 kg (kartu su pakuote) Lietuvoje pristatys mūsų partneriai DPD arba Venipak kurjeriai, o stambių gabaritų  prekes pristatys mūsų transportas.

Užtikriname greitą ir patikimą prekių pristatymą!

    

PREKIŲ PRISTATYMO KAINA

Pristatymo kainą įvertinsime ir informuosime Jus po užsakymo gavimo.

• Prekių užnešimu turi pasirūpinti pirkėjas, ši paslauga į kainą neįskaičiuota.

• Pristatymas į Kuršių Neriją apmokestinamas papildomu 35,00 EUR + PVM mokesčiu

Orientacinės pristatymo Lietuvoje kainos:

Pakuotėms iki 500 kg ir iki 2 m3 taikomas nustatytas mokestis nuo 7,00 iki 70,00 EUR + PVM. Pristatymo terminas - 1-3 d.d.

Dažniausiai taikoma prekių iki 10 m3, iki 2000 kg ir iki 6 m ilgio pristatymo kaina:

Vilniuje ir Vilniaus apskrityje - nuo 7,00 iki 69,99 EUR + PVM. Pristatoma per 1 d.d.

Į kitus miestus ir rajonus - nuo 10,00 iki 99,00 EUR + PVM. Pristatoma per 1-3 d.d.

PREKIŲ PRISTATYMO LAIKAS

Prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8:00-18:00 val.

• Pristatymo dieną arba dieną prieš pristatymą gausite el. laišką arba SMS žinutę su siunčiamos siuntos numeriu ir internetine nuoroda. Ją paspaudus galėsite valdyti savo siuntos pristatymą: keisti pristatymo adresą, dieną. Tai patogu, jei pasikeitė Jūsų planai ir numatytą pristatymo dieną negalite priimti siuntos.

Dėl tikslesnio pristatymo laiko galite susisiekti su Jus aptarnaujančiu vadybininku, kontaktais nurodytais Jūsų užsakymo patvirtinime.

Užsakytas prekes visada galite nemokamai atsiimti iš ALEKVIMA sandėlio Eišiškių pl. 26, Vilniuje (prieš atsiimant prekes susisiekite tel. +370 5 260 30 71).

 

             

BEKONTAKTIS SIUNTŲ PRISTATYMAS

Nuo 2020 metų kovo 16   dienos vykdydomas bekontaktis pristatymas. Visos siuntos pristatomos siuntą paliekant 2 metrų atstumu nuo Gavėjo ir tiesiogiai su juo nekontaktuojant. Gavėjo parašas kurjerio skeneryje keičiamas vienu iš šių būdų:

• Kurjeris su sav o skeneriu nufotografuoja Gavėją šalia siuntos.   

• Gavėjui atsisakius fotografuotis, jis šalia siuntos lipduko padeda savo asmens tapatybės dokumentą. Tuomet kurjeris su skeneriu nufotografuoja siuntą su dokumentu

• Gavėjui atsisakius vykdyti aukščiau nurodytus veiksmus, kurjeris neįteikia siuntos. Siunta grąžinama siuntėjui.

Dėmesio! Prekės atsiėmimo metu būtina patikrinti pristatytų prekių išorinę būklę: ar nėra išorinių prekės pažeidimų, kurie galėtų įtakoti prekės kokybę.

Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės(-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės(-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant darbuotojui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  • • prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  • • prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.

Pasiimdami užsakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašykite vežėjo važtaraštyje. Jei priimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą, nedelsiant praneškite apie tai siuntą pristačiusiam kurjeriui ir užpildykite pakuotės pažeidimų aktą. Priėmus užsakytą prekę ir pasirašius siuntos dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.

 

Pranešimas išsiųstas sėkmingai!
Privaloma teisinga sudėtis!
* Sutinku su įmonės duomenų privatumo politika.
3 + 27 =